Reklamácia iPhone 5S v Orange

Diskusie o mobilných operátoroch na Slovensku a v zahraničí
Lupko
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: St Feb 24, 2016 14:33

Reklamácia iPhone 5S v Orange

Príspevok od užívateľa Lupko » St Feb 24, 2016 14:46

Stretol sa už niekto s niečim takým????

Odpoveď na podnet


Reagujeme na Váš podnet, ktorý ste dňa 21. februára 2016 zaslali formou emailu na predajné miesto N - Point s.r.o. (Metodova 6, CENTRAL, Bratislava), v ktorom namietate na neuznanie reklamácie mobilného telefónu značky Apple iPhone 5S 16GB Grey (výrobné číslo: ......................) z dôvodu mechanického poškodenia.

Orange Slovensko, a. s. ako telekomunikačná spoločnosť a zároveň ako predajca mobilných telefónov zabezpečuje vybavenie reklamácií mobilných telefónov v medziach a za podmienok stanovených zákonom, tzn. v stanovenej lehote a len prostredníctvom na to oprávnených odborných subjektov, prostredníctvom autorizovaných servisných spoločností. Z uvedeného vyplýva, že vyjadrenia autorizovaných servisných stredísk vo veci diagnostiky vád a prípadne ich následných opráv uvedených v záručnom liste sú pre nás záväzné, pretože sú vykonané kompetentnou odbornou autoritou na posudzovanie vád mobilných telefónov danej značky na základe udelenej licencie výrobcom.

Po zhodnotení všetkých dokladov a skutočností vedúcich k Vášmu odvolaniu konštatujeme, že podľa písomného vyjadrenia autorizovaného servisného strediska, bolo na reklamovanom mobilnom telefóne diagnostikované mechanické poškodenie, čím došlo k porušeniu záručných podmienok. V rámci diagnostiky reklamovanej vady nedokážeme zistiť príčinu vzniku mechanického poškodenia. Konštatujeme už len skutkový stav mobilného telefónu a vyjadrenie uvádzame v Protokole o oprave, ktorý bol priložený k zaslanému mobilnému telefónu zo servisného strediska.

Pre doplnenie uvádzame, že pri mechanickom poškodení dochádza k poškodeniu vnútorných častí zariadenia, ktoré sa môže prejaviť zamŕzaním zariadenia, nefunkčnosťou reproduktora, slúchadla, nabíjania alebo inými vadami, ktoré nakoniec môžu znefunkčniť celé zariadenie.

Najčastejšími dôvodmi mechanického poškodenia môže byť nešetrné zaobchádzanie, nadmerné otrasy, pád zariadenia, prípadne poškodenie zariadenia napr. nosením vo vrecku s inými predmetmi ako sú napr. kľúče a pod.


Na základe posúdenia stavu a Protokolu o oprave telekomunikačného zariadenia konštatujeme, že reklamácia mobilného telefónu bola vybavená správne.




Na doplnenie uvádzame, že vizuálny stav v Protokole o reklamačnom konaní je uvádzaný z pohľadu predajcu, avšak tento nedokáže objektívne určiť mieru poškodenia vzhľadom na skutočnosť, že na uvedený úkon nedisponuje licenciou na posudzovanie vád mobilných telefónov.

S pozdravom



Martina Hladíková
Referent reklamačného oddelenia

Kajo_mate
profík
profík
Príspevky: 176
Dátum registrácie: St Aug 06, 2008 15:31

Re: Reklamácia v Orange

Príspevok od užívateľa Kajo_mate » Št Feb 25, 2016 12:08

A ake poskodenie mal ten mobil? Co sa presne reklamovalo?

DominikX
profík
profík
Príspevky: 119
Dátum registrácie: St Feb 12, 2014 11:26

Re: Reklamácia iPhone 5S v Orange

Príspevok od užívateľa DominikX » So Feb 27, 2016 08:45

Najjednoduchsie je vyhovorit sa na nejaku odreninu, ze reklamovana chyba je sposobena prave tymto! Mal si ho nejak vyraznejsie buchnuty?

Napísať odpoveď