Telekom Internet - Všeobecne

Diskusia o mobilnom internete (GPRS, EDGE, UMTS, Wi-Fi a iné)
Užívateľov profilový obrázok
Gaaspi
pokročilý
pokročilý
Príspevky: 78
Dátum registrácie: St Feb 29, 2012 18:21
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Gaaspi » So Aug 03, 2013 23:40

Tak ako pri O2 zakladám aj pre Telekom jednu všeobecnú diskusiu aby bolo všetko v jednej prehľadnej téme. Tak vás chcem poprosiť aby ste všetko ohľadne mobilného internetu v telekome písali sem.

Môj problém je takýto: Chcel som si aktivovať 500MB na Easy karte. Poslal som SMS na číslo 12323 v tvare NET500 ZAP ako je písané na stránke Telekomu a prišla mi takáto SMS: Vazeny zakaznik, v sucasnosti nesplnate podmienky aktivacie sluzby internet v mobile 500... ale pritom mám na karte 6,14€ kreditu a ten internet stojí okolo 6 eur. Tak kde je problém?
Tomáš

Užívateľov profilový obrázok
Matrix
profík
profík
Príspevky: 231
Dátum registrácie: Ut Júl 29, 2008 08:12

Re: Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Matrix » Ne Aug 04, 2013 09:30

Ahoj, pri aktivacii tohto internetu je potrebny minimalny zostatok kreditu 0,24 EUR, ako sa pise na stranke:

Kód: Vybrať všetko

http://www.telekom.sk/osobne/internet/internet-v-mobile/internet-v-mobile-aktualne-akcie
ked kliknes na "Poznamka" uplne dolu na stranke, posledna veta je:
Dodatočnou podmienkou pre technické umožnenie využívania dátových prenosov s aktivovanou službou Internet v mobile 500 je zostatok kreditu vo výške minimálne 0,24 €.

Užívateľov profilový obrázok
Gaaspi
pokročilý
pokročilý
Príspevky: 78
Dátum registrácie: St Feb 29, 2012 18:21
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Gaaspi » Ut Aug 06, 2013 22:13

Takže vlastne na toto bacha, aj toto je zaujímavá info, lebo veľa ľudí nevie toto. Takže aj keby som za jazdy klesol pod 24 centov tak mi to vypnú a darmo som si to zaplatil... To som chcel vedieť len. Ale je dobré že to tu je tak spomenuté na fóre lebo aspoň si to prečítajú aj druhí čo majú podobný problém a keď človek Googli tak veľakrát ho to skôr odkáže na takéto fórum ako na stránky Telekomu...
Tomáš

Užívateľov profilový obrázok
Matrix
profík
profík
Príspevky: 231
Dátum registrácie: Ut Júl 29, 2008 08:12

Re: Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Matrix » Ut Aug 06, 2013 23:01

Je to urcite zaujimava informacia, som si isty, ze vela ludi nevie preco im neumozni sluzbu aktivovat, ak maju nizsi zostatkovy kredit ako 0,24 EUR. Mohli to napisat priamo do SMSky, miesto tych zbytocnosti typu nesplnate podmienky pre aktivovanie sluzby. Jednoducho tam mali napisat, ze Vas kredit je nedostacujuci, na aktivovanie sluzby potrebujete minimalny zostatok 0,24 EUR. Jednoduche a vystizne.

Mino
TOP profík
TOP profík
Príspevky: 290
Dátum registrácie: St Aug 06, 2008 15:30

Re: Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Mino » Ne Aug 11, 2013 22:25

Nazdar vsetci, aku mate skusenost s internetom v mobile od Telekomu, nevypadava vam? Mne sa raz stalo, ze asi pol hodinu nebol dostupny vobec signal, ani 3G, ani EDGE v Bratislave. Potom zrazu opat naskocil.

Užívateľov profilový obrázok
Gaaspi
pokročilý
pokročilý
Príspevky: 78
Dátum registrácie: St Feb 29, 2012 18:21
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Kontrola spotreby na starých mobiloch

Príspevok od užívateľa Gaaspi » St Sep 24, 2014 22:50

Kontrola spotreby na starých mobiloch

Ako by sa dala pozrieť kontrola spotreby na staršej Nokii u operátora Telekom? Oficiálne se uvádza že stačí navštíviť stránku m.telekom.sk/spotreba a mal by naskočiť prehľad spotreby. Avšak keď tak učiním vyhodí mi hlášku že čo je troch absurdum lebo všetky uvedené podmienky spĺňam:

Prístup zamietnutý
Ľutujeme, vaša identita nebola rozpoznaná. Služba je prístupná len cez mobilný internet Telekom.
Uistite sa že:
- Ste pripojený cez mobilný internet Telekom (jasné že som!)
- Ste zákazníkom mobilnej siete Telekom (však to vyplýva z prvého bodu)
- Používate APN internet alebo WAP (jasné že používam)
- Nie ste pripojený cez WiFi (jasné že nie!)
- Pristupujete cez podporovaný prehliadač (na starej Nokii neni toho moc na výber, buď OperaMini alebo ten originál čo je v Nokii tá zemeguľa)

Riešil som aj cez zákaznícku linku a oni že mám si poslať SMS a obratom mi príde v SMS výpis a haluz bola že na koniec pridali ,,spotrebu si môžete lahko a jednoducho pozrieť aj vo svojom mobile keď navštívite stránku bla bla bla" ale sranda je to že PRÁVE TO MI NEŠLO preto asi pozerám cez SMS... Oni že zavolajte technikom oni by to poriešili... Tsssss
Tomáš

Mino
TOP profík
TOP profík
Príspevky: 290
Dátum registrácie: St Aug 06, 2008 15:30

Re: Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Mino » Ut Sep 30, 2014 17:37

Vyzera to, ze je problem s prehliadacom na tej Nokii. Potom uz len pozerat tu spotrebu cez ine zariadenie na stranke m.telekom.sk

Užívateľov profilový obrázok
Gaaspi
pokročilý
pokročilý
Príspevky: 78
Dátum registrácie: St Feb 29, 2012 18:21
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať užívateľa:

Re: Telekom Internet - Všeobecne

Príspevok od užívateľa Gaaspi » Po Okt 06, 2014 22:55

Áno cez iné... Tak že som cez Bluetooth dal zdielať internet z mobilu pre Notebook a tam si zadám telekom stránku ale v tvare pre mobily a ukazuje presne to čo som chcel vidieť v mobile... Niekto sa smeje že načo zdielať pripojenie cez bluetooth alebo načo vlastne PC keď sa všetko dá v mobile... Je to pravda ale bohužial realita je taká že prečo neskomplikovať keď sa to dá skomplikovať. Na slovensku je to tak.

Čo sa týka tých výpadkov signálu je to normálna vec. Ja mám všetkých troch operátorov a už to je normálka že to vypadáva, úplne som si na to zvykol. Zase sme pri tom ,,na slovensku je to tak" keby niečo v tejto krajine fungovalo tak by to bolo čudné...
Tomáš

Napísať odpoveď