Samsung Galaxy Buds Pro

dasl
začiatočník
začiatočník
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Ut Jún 21, 2022 20:06

Samsung Galaxy Buds Pro

Príspevok od užívateľa dasl » Ut Jún 21, 2022 20:13

Kúpili sme slúchadlá Samsung budspro na Vianoce cez heureka v internetovom obchode ktorý je ako odporúčaný heurekou. Teraz som šiel reklamovať slúchadlá priamo v Avione do Samsungu. (nefunguje nabijanie )
Tam mi povedali že reklamáciu neprijmu pretože sa jedná o šedý dovoz >>> o distribúciu ktorá nie je určená pre EU.
Takže som odišiel s dlhým nosom. Chcem sa spýtať mám nárok aj po 7 mesiaci odstúpiť od zmluvy , pretože ma oklamali ?
- Pretože na faktúre je uvedené že sa jedná o EU distribúciu
A keď dám slúchadlá reklamovať , kam ich pošlú servisovat keď Samsung sa od toho dištancuje > a v prípade že sa im ich podarí opraviť bude to pravdepodobne neautorizovaný servis ,nie >či?


Ďakujem.

to že to zo zakona mam narok reklamovat u predajcu po dobu dvoch rokov mi je jasne
skor ma zaujima to ci mozem zatlacit na obchod ze ma podviedli pri predaji tovaru , uviedli klamlive informacie .

Napísať odpoveď